Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_ceti.com.pl)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 19:25:49 MET DST

On Mon, 13 Oct 1997, Andrzej Kasperowicz wrote:

> A swoja droga dlaczego zaden wybitny autorytet chemiczny nie dokonal
> sprostowania tej bzdury, na lamach mediow?

BTW przypomnialo mi sie jeszcze jedno w tym temacie: jakas pasta do zebow (albo moze guma do zucia?) w reklamie *obnizala* pH w ustach zeby zneutralizowac szkodliwe dla szkliwa dzialanie kwasow. W jeszcze innej reklamie cos 'likwidowalo wspolczynnik pH'.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/ info: oferta_at_ceti.com.pl. Home: http://ceti.com.pl/~kravietz/