Autor: kurs4_at_uni.opole.pl
Data: Thu 22 May 1997 - 11:50:17 MET DST

>From:MX%"czupryns_at_chem.uni.opole.pl" 20-MAY-1997 13:52:38.34
>To:KOBRA
>CC:
>Subj:+-+ glos z zaswiatow +-+

>Date: Tue, 20 May 1997 13:56:30 +0200
>From: Piotr Czuprynski <czupryns_at_chem.uni.opole.pl>
>To: kobra_at_lodz2.p.lodz.pl
>Subject: +-+ glos z zaswiatow +-+
>
> Czesc Jonka (dawniej kobra)
>Pozdrowienka z opola i okolic przesyla dawno nie widziany i slyszany Chester.
>Winszuje nowego nicka. slyszalem ze mialas jakies problemy.
> [...]

                   CZESC AGA

Dzieki za odpowiedz. To chyba najdluzszy mail jaki otrzymalem. Moze na poczatku moje imie - Piotrek. Jezeli chodzi o juwenalia to dwa dni imprezowalem a pozniej trzy dni chorowalem. Ale niestety co dobre to sie szybko konczy.
U mnie tez zaczyna sie goraczka czerwcowej sesji. Mam az 5 egzaminow. Pozyjemy zobaczymy.
Bardzo jestem ciekaw jakie to bulwersujace tematy podejmujesz. Do mnie mozesz pisac o wszystkim - mnie juz nic nie zbulwersuje. Jezeli chodzi o jakis temat do pisania to moze by o muzyce. Lubie PinkFloydow, Hendrixa, z polskich kapel to KULT ale starsze utwory i wiele innych.
Gdzie sie wybierasz na wakacje? Ja mam zamiar wyjechac w Bieszczady ale jeszcz zobaczymy.
Pozdrow CYBERPUNKA.

                                             CHESTER
                                             @>-->--